התרשמויות

התרשמויות מן הנוף העירוני והאנושי של העיר סן-פטרסבורג, לנינגראד שהתושבים עדיין מכנים אותה פטרבורג או פשוט "פיטר". יצאתי לשליחות הוראה בעיר בין השנים 2002-2004. לימדתי בשני בתי-ספר: "שרשים" במרכז העיר, ו"ירושלים" מרוחק יותר מן המרכז. במאי 2003 חגגה העיר 300 שנה. צילמתי הרבה במהלך השנים הללו. ופעמיים חזרתי אליה להינות שוב מן הארכיטקטורה המדהימה של העיר, מן הגנים, הארמונות, המים, הנהר, העצים שיוצרים נוף מיוחד, בעיקר בחורף, השלג וכל תופעות החורף הנלוות. בבלוג זה אני מביאה את הרשמים מן השליחות ומן הביקורים הנוספים.

יום ראשון, 13 במרץ 2011

משתתפי "מועדון הספרות באולפן חלום" מספרים


במסך זה 9 סרטים, 9 דוברים המספרים על"מועדון הספרות" של "אולפן חלום" ביזמתו ובהדרכתו של פליקס פיינברג, בסן-פטרסבורג שברוסיה. בשנים בהן הייתי בשליחות ברוסיה 2002-2004 הייתי מגיעה למועדון הזה ומביאה מדי פגישה חומר חדש: על המשוררת רחל, על אלכסנדר פן, על אלתרמן, פרקים מן התנ"ך, ועוד. לפי בקשת המשתתפים ופליקס. המפגשים הללו תרמו לי הרבה. ובעיקר נתנו לי סיפוק רב על התרומה הנוספת שיכולתי לתת בהתנדבות לקהילת דוברי העברית בעיר המקסימה הזו. במאי 2010 ביקרתי שוב באולפן. שמחתי לראות נוכחות של כמה משתתפים חדשים, כל אחד וסיפורו, הפעם תיעדתי את המשתתפים בווידאו והתוצאה לפניכם. 
ניתן לצפות במסך מלא בלחיצה על הכפתור הימני. ניתן לעבור מסרט לסרט, או לצפות בכל הסרטים או לבחור סרט מתוך הפלייליסט בלחיצה על הסמל בצד שמאל של המסך. 

אין תגובות: